[linux] tutorial na robenie KDE aplikacii

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Středa Únor 25 16:58:14 CET 2004

Ahojte,

 zhanam tutorial na robenie KDE aplikacii. Nepotrebujem referencny
 popis, ten je na webe, skor nieco ako toto (pre Qt):

 http://www.digitalfanatics.org/projects/qt_tutorial/index.html

 Cize: ako zacat projekt, aby som sa nemusel babrat s autoconfom sam a
 aby mi sam nasiel a prilinkoval spravne kde libky. Ako spravovat user
 interface (v qt pouzivam qt designer, ale co ked chcem pouzivat KDE
 widgety)?

 Tak aby som to mohol bezproblemov editovat a podobne.

 Skor mi ide o nieco typu ako spravne zacat, aby som sa v dalsich fazach
 nezblaznil.

 Co odporucate na vyvoj KDE GUI aplikacii?

   J.

--
Juraj Bednar
http://www.jurajbednar.com/