[linux] Hlada sa: Hylafax - funkncny konfigurak

Misu misu na misu.sk
Neděle Leden 11 15:10:51 CET 2004

Potreboval by som kus funkcnych konfigurakov pre hylafax.

Totiz zatial sa mi nepodarilo prist na to preco sa hylafax nepokusa ani
len pripojit sa na modem.

Ako modem pouzivam mobil Siemens mt50. A fax integrovany v nom je. Zial
pod linuxom hylafax sa nepokusi ani vytocit, a efax sa zrube na NO
CARRIER, chcem tam vsak rozchodit hylafax.

Zial hylafax ani len nezapise nieco do logu okrem toho, ze prijal ulohu
(job).

proste /var/spool/fax/log je stale prazdny.

Preto prosim ,ak ma niekto funkcny akykolvek konfigurak pre hylafax, aby
mi ho poslal.

Dik
--
                                                  .  .