[linux] debian a /tmp

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pondělí Leden 12 08:56:05 CET 2004

On Sun, Jan 11, 2004 at 02:45:29PM +0100, Marek Podmaka wrote:
> Vyzna sa niekto trochu viac do "zakulisia" debianu? Mozem mat /tmp
> namountovane ako noexec? Lebo teraz mi zlyhal preconfigure pri instalacii
> novej verzie screen-u cez apt-get. Tak neviem ci v debiane je bezne
> (povolene) aby si balicky pustali veci z /tmp alebo je to skor chyba toho
> screenu...

kludne to mozes mat ako noexec, alebo aj /usr ako read-only, treba vsak
napr. pre apt uviest nieco taketo do apt.conf:

   // Auto re-mounting of a readonly /usr
   Pre-Invoke {"mount -o remount,rw /usr";};
   Post-Invoke {"mount -o remount,ro /usr";};

pozri si: /usr/share/doc/apt/examples/configure-index.gz

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE