[linux] debian a /tmp

Pondělí Leden 12 08:37:05 CET 2004

On 11.01 14:45, Marek Podmaka wrote:
> Vyzna sa niekto trochu viac do "zakulisia" debianu? Mozem mat /tmp
> namountovane ako noexec? Lebo teraz mi zlyhal preconfigure pri instalacii
> novej verzie screen-u cez apt-get. Tak neviem ci v debiane je bezne
> (povolene) aby si balicky pustali veci z /tmp alebo je to skor chyba toho
> screenu...

mne sa vyskytli 2 pripady (tiez oblubujem noexec) ked mi /tmp ako noexec
blblo:

1. instalacia balikov - skripty sa sapustaju v /tmp (bugreport je na
svete: http://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?bug=223683)

2. kompilacia mplayera (nedetectne MMX/3DNOW/SSE)

- Holmes, what kind of school did you study to be a detective?
- Elementary, Watson.