[linux] porusenie GNU

Matus Horvath Matus.Horvath na zoznam.sk
Pondělí Leden 12 18:14:45 CET 2004

PV> dalej

PV> ich - binarky al. len source, al. aj aj?
PV> (IMHO aj binarky aj source, len sa chcem opytat?)

PV> Moze mi niekto (pod GPL) financne al. inak (postih a pod.)
PV> "zrusit moznost" poskytovat source (binarky) dalej?

PV> (zase) AFAIK nie, ale xcem sa uistit.

AFAIK to chapes dobre v obidvoch pripadoch

Dobre citanie je http://www.gnu.org/licenses/gpl-faq.html
(ale neviem ci tam najdes aj odpoved na tieto tvoje otazky)

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:Matus.Horvath na zoznam.sk
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm