[linux] nahrada za IMQ

jaroslav soltys jard na szm.sk
Sobota Leden 17 13:55:48 CET 2004

mozno je to uplne nesuvisiaci pripad ale cosi podobne sa mi stava zo
sietovkou sis900. teda mam 2 rovnake sietovky (1 som kupil o rok skor
ako druhu) a na 1 interfaci sa mi stava ze od isteho okamihu neberie
packety. tak potom ju musim cez ifconfig eth1 down && ifconfig eth1 up
nahodit naspat. sietovka zblbne pri vacsom objeme dat, ked rychlo nieco
taham po lokalke. na tej druhej sa to nestalo ani raz. mozno to zavisi
od verzie jadra, 2.4.22 v slackwari vyzera byt postihnute, 2.4.18 v
debiane sa zdalo byt asi ok (alebo sa mi to cirou nahodou nestalo ani
raz). druha moznost je ze to zblbne kvoli packet filtru, v tom debiane
som ho nepouzival....

jard