[linux] nagios netsaint - monitorovat vsetko

Peto V. konfery na lentus.sk
Pondělí Leden 19 12:31:13 CET 2004

| Btw. ako chces poslat mail, ked nejde siet? ;-) To iba ak lokalne ...
|
| rajo

Ak mi nejde ping zo serveru1 (napr. BA) na server2 (napr. BB) posli mi
mail (na server3 - napr. KE).
Inak povedane vsetky servre pingnu cas od casu tie ostatne a ka je
prerusenie spojenia dlhsie ako X, daju to vediet TAM a TAM - proste
monitoring siete.
Ak nejde PC1<--NET--->PC2 - chyba moze byt vselikde, nie :) ?
Peto