[linux] OT: vysetrovanie za internet

Miro Bobovsky bobovsky.miroslav na ives.vs.sk
Středa Leden 21 08:58:22 CET 2004

Nesuvisi priamo z linuxom ale je to pekna ukazka ako novinar posle dokonalu
dezinformaciu a policajt ktory tiez nicomu nerozumie to zahnoji tiez ..

O co ide ...
kukni si video zo vcerajsich sprav na joj
http://www.joj.sk/tvarchiv/video/?video=8518

Najprv vravia ze 6 ludi prestrihlo blomby a a napichli sa .. a teda trest im
patri .. Iste vsetci suhlasia.
Vzapeti vraj ale za vsetko je zodpvoedny ten 7mi platiaci ktory im to dovolil.
Uz ptakovina. Lebo vraj pouzil rozbocovac ktory analyzuju .. lebo ho
preprogramoval .. (zrejme hub a blbost na blbost)

Navyse ak si on legalne kupil sluzbu (napr 64k linku) tak je jeho vec ci ju
pouzije pre seba na 100% alebo na 7% lebo defakto ochudobnuje seba na ukor toho
koho cez seba pripojil (zrejme kamos).  Niektori providery dokonca doslova
tvrdia v zmluve ze pripojit svoju LAN a viac ludi je mozne  a niektori vravia
ze neslobodno .. A vtedy je to porusenie zmluvy ale diskutabilne lebo on celu
lan moze povazovat za svoj PC v zvlastnej konstalacii lebo LAN je obdoba PCI ci
ISA zbernice jedneho pocitaca ..

Zaraza ma ze to vsetko spravili podla zakona " o internetovych podvodoch"
Viete o nom niekto viac ?? Neslo nahodou v tom zakone o podvody ako porno atd
.. a krasna ukazka zneuzitia zakona ?
Viac ako flame nad prvou castou ma zaujima ta druha ... ci pod lubovolnou
zamienkou mozme ocakavat razie kohokolvek kdekolvek a vsetko zvedieme na inet
podvod .. napr SCO vz Linux

bbo