[linux] Rychlost serverov - III

Remenec Juraj remenec na fyzika.utc.sk
Pondělí Leden 26 19:37:23 CET 2004

Takze, precital som si par vasich postrehov. Za zvysok dna sa mi
podarilo zistit nasledovne:
- rovnaky problem so sietov mam aj doma, kde mam natahanu 100 Mbit siet
a komp mi komunikuje max:. 1.20 MB/s . Doteraz ma to moc netrapilo, ale
az dnes poobede som si uvedomil, ze je to presne ten isty problem, ako
mam v praci so serverom B.
- asi hodinu som sa vyhral so svojim kompom doma a vypol som v Biose:
ACPI a USB a prekomplikoval som kernel bez podpory ACPI, USB a v sekcii
Network device som na RTL8139 pridal este "Use PIO instead of MMIO" -
tak nejak to bolo. A este aj "Use older RX-reset ...." . Po rekompilacii
a restarte sa mi rychlost (doma) zvysila na 6.10 MB/s - co je uz omnoho
lepsie ;)).
- podobny postup skusim aplikovat aj zajtra v praci na SERVER B.

Dale popisujem, aka je konfiguracia servera B:
Maticna doska ASUS, AMD 768 chipset
2x CPU (dvojprocesorovy) AMD Athlon 2000+ MP
VGA MSI GeForce4, 64 MB RAM, AGP 8x
1 GB DDRAM - 400 MHz
7200 rpm, 8 MB cache, 120 GB IDE disk
Ethernet: 1x RTL8139D (100 Mbit), 1x INTEL E100 (100 Mbit)
8x USB ports
1x LPT, 2x COM

System:
RedHat v.9, jadro 2.4.25-pre5 - kompilovane bez podpory modulov (vsetko
je narvane v nom ;) ).

Myslim, ze som nezabudol na nic... .;)
J.