[linux] Rychlost serverov - III

Úterý Leden 27 08:27:41 CET 2004

On 26.01 19:37, Remenec Juraj wrote:
> - rovnaky problem so sietov mam aj doma, kde mam natahanu 100 Mbit siet
> a komp mi komunikuje max:. 1.20 MB/s . Doteraz ma to moc netrapilo, ale
> az dnes poobede som si uvedomil, ze je to presne ten isty problem, ako
> mam v praci so serverom B.
> - asi hodinu som sa vyhral so svojim kompom doma a vypol som v Biose:
> ACPI a USB a prekomplikoval som kernel bez podpory ACPI, USB a v sekcii
> Network device som na RTL8139 pridal este "Use PIO instead of MMIO" -
> tak nejak to bolo. A este aj "Use older RX-reset ...." . Po rekompilacii
> [...]

PIO miesto MMIO znamena ovela vyssiu zataz CPU. Mozno ti to doma nevadi ale na
serveri v robote by malo. A obavam sa ze TU je odpoved jedina: ina
sietovka.

Ja by som este skusil ponechat ACPI aj USB a na striedacku zapnut len PIO
a older RX-reset a zamozrejme vzdy sledovat kolko to da...
Windows 2000: 640 MB ought to be enough for anybody