[linux] KDE Menu Editor

pecko pecko na szm.sk
Neděle Červenec 4 17:19:53 CEST 2004

Dňa So 3. Júl 2004 17:26 myrecek napísal:
> Mam Debian, KDE 3.2.2, kernel 2.6.6, peknu frajerku, bazen, jachtu,
> 48 vnucat,...;)
posli fotku tej frajerky:-))

> Moj problem je asi v tomto:
>
> Dam v menu editore pridat nejaku polozku, dam save, prebehne updating
> system conf a menu ostane nezmenene.

to robi aj mne, ale riesim to tak, ze si otvorim "menu panelu/nastavit
panel/panel uloh" jednoduxo tam nieco len tak zmenim a vratim do
povedneho stavu, aby som to donutil restartovat a dam ok. menu sa
restartne aj s novymi polozkami. na nic ine som zatial neprisiel:-((

> Je to tak aj pri polozkach aj
> pri novych menu. Len ked dam zmenit nejaku uz existujucu polozku, tak
> ju to zmeni. Nejake programy po nainstalovani sa pridaju do menu - to
> im funguje. Az na mozillu, ktora sa mi tam vraj tiez mala pridat, ale
> nepridala.

pre vsetkyx uzivatelov as 'ikony' ukladaju do adresara /usr/share/applnk
meno.desktop

ale tebe staci, ak si vo svojom home v .kde/share/applnk/Internet
vytvoris subor Mozilla.desktop, ktorej obsahom bude nieco podobne:

[Desktop Entry]
Comment=
Encoding=UTF-8
Exec=/usr/local/mozilla/mozilla	;#podla cesty, kde mas mozillu
GenericName=
Icon=mozilla
MimeType=
Name=Mozilla
Path=
ServiceTypes=
SwallowExec=
SwallowTitle=
Terminal=0
TerminalOptions=
Type=Application
X-KDE-SubstituteUID=false
X-KDE-Username=

ak sa ti neobjavi v kmenu hned, restartni ho, ako som opisal vyssie

good luck:-))

--

Peter J.

--- moj - web ---
http://www.pecko.sk

Generovane dna: Sun Jul 4 17:10:00 CEST 2004 na OS Linux 2.4.22