[linux] KDE Menu Editor

myrecek myrecek na centrum.sk
Sobota Červenec 3 17:26:26 CEST 2004

Mam Debian, KDE 3.2.2, kernel 2.6.6, peknu frajerku, bazen, jachtu, 48
vnucat,...;)

Moj problem je asi v tomto:

Dam v menu editore pridat nejaku polozku, dam save, prebehne updating
system conf a menu ostane nezmenene. Je to tak aj pri polozkach aj pri
novych menu. Len ked dam zmenit nejaku uz existujucu polozku, tak ju to
zmeni. Nejake programy po nainstalovani sa pridaju do menu - to im
funguje. Az na mozillu, ktora sa mi tam vraj tiez mala pridat, ale
nepridala.

Potom som raz spustil Menu Updating Tool a on mi pridal do adresara Lost
& Found niektore tie veci, co som sa snazil pridat do menu cez menu
editor. Opakujem, ze iba NIEKTORE, neviem podla coho si ich vybral.

Neviete niekto, v com je problem? Nebavi ma uz kazdy krat pisat do
konzoly mozilla&, a potom xmms&, a potom ...

A kde si vlastne kde uklada, ake polozky su v menu? ze by som to nejako
rucne skusil..