[linux] Jedna pracovna skupina na viacerych podsietach

Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk
Neděle Červenec 4 20:33:46 CEST 2004

On Sun, Jul 04, 2004 at 07:14:58AM +0200, Oskar Stolc wrote:
> Ahojte,
>

> Nefunguje mi ale synchronizacia zoznamov pocitacov. V kazdej podsieti
> vidim len zoznam pocitacov prisluchajuci danej podsiete a nevidim
> pocitace z inych podsieti. Viete mi s tym poradit?
>
> Ako mam zabezpecit, aby si jednotlive samba servery vymienali svoje
> zoznami pocitacov a aby boli viditelne pocitace aj z inych podsieti?

no pokial su siete routovane, tak na celkovy zoznam pocitacov potrebujes
wins, cize jednu sambu musis nastavit aby fugovala ako wins server
a vsetky wokna /klinti musia mat nastavene tento wins server
(aspon teda u mna to takto funguje bez problemov na 2 podsietiach)

peter