[linux] tolowercase

pecko pecko na szm.sk
Čtvrtek Červenec 8 11:01:46 CEST 2004

Dňa St 7. Júl 2004 08:55 Vinclav Erich napísal:

> To len svedci o tom, ze necitas manualy...
>
> Vo vim napr.:
> gU]]
>
> o ine editory sa nestaram... ;)

tusim nie som povinny si instalovat vim, len aby som nepisal do konfery.
a aj ked ho mam, nie som povinny ho pouzivat. ale kedze mi tu niekto
rozumnejsi poradil, tak som ten manual precital a viem, ze ani nahodou
to nie je gU]], ale gugu. nakoniec som ale aj tak pouzil trik s "tr".
to sa mi pozdavalo viac, lebo trebalo urobit aj malicky skriptik, aby
to zvladlo to, co som xcel.

--

Peter J.

--- moj - web ---
http://www.pecko.sk

Generovane dna: Thu Jul 8 10:58:24 CEST 2004 na OS Linux 2.4.22