[linux] tolowercase

Vinclav Erich vinclav na ives.vs.sk
Čtvrtek Červenec 8 11:47:48 CEST 2004

On Thu, 8 Jul 2004 11:01:46 +0200, pecko wrote
> Dňa St 7. Júl 2004 08:55 Vinclav Erich napísal:

> tusim nie som povinny si instalovat vim, len aby som nepisal do

to nie, ale pises po prdel editorov a ziaden to nezvlada...

> konfery. a aj ked ho mam, nie som povinny ho pouzivat. ale kedze mi

to nie, ale ja som strasne lenivy a ked sa mi staci naucit jeden editor, preco
by som ich mal vediet ovladat 20... ;)

> tu niekto rozumnejsi poradil, tak som ten manual precital a viem, ze
> ani nahodou to nie je gU]], ale gugu. nakoniec som ale aj tak pouzil

mno gugu je prevod riadku a pokial som dobre cital, hovoril si o prevode textu
v subore a to podla mna nie je jeden riadok... Takze stojim za svojim: gu]]

--
Erich Vinclav