[linux] Makefile.am Makefile.in

peto fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Pondělí Červenec 12 11:56:40 CEST 2004

----- Original Message -----
From: "Ing. Jan ONDREJ" <ondrejj na upjs.sk>
To: "Vseobecna diskusia o Linuxe" <linux na lists.linux.sk>
Sent: Monday, July 12, 2004 10:23 AM
Subject: Re: [linux] Makefile.am Makefile.in

> ,
> Ahoj,
>
>   Makefile.am je vstupny subor programu automake. Makefile.in je vstupom
> configure (tusim) a je generovany z Makefile.am. Ked chces nieco
> skompilovat, co nema configure, tak si ho musis najskor vygenerovat.
> Toto spravis vacsinou cez niekolko prikazov:

>   aclocal
>   autoconf
>   automake
>   autoheader

> (pravdaze dane programceky musis mat nainstalovane). Poradie tychto
> [...]

Vdaka.
Ak sa nemylim tak mam cely balicek automake priamo v distribucii (MDK9.0) a
ak ni tak si verziu zistim, lebo ono to je CAD/CAM pod GNU/GPL s CVS, takze
asi bude aj stable verzia. (hladal som QCAD/CAM Expert a nasiel som caqcad,
ktory robi to iste, len CAM nadstavba je tiez pod GNU/GPL)

Peto

Peto