[linux] perzistentny ssh tunel

Sobota Červenec 17 17:57:18 CEST 2004

On 17.07 09:23, Matthew wrote:
>     ssh -g -f -N -Lport1:firma1.com:port2 user na firma2.com
>
> vsetko funguje v pohode avsak mam 3 otazky:
>
>     Ked to takto urobim a odhlasujem sa  z pocitaca (som pripojeny cez
> putty), tak po logoute mi konzola akoby vytuhne a musim okno zavriet rucne.
> Preco? Ako to obist?

pretoze pokial trva tunel a ide cez neho nejake spojenie, tak ssh klient
nemoze skoncit. Keby skoncil, padol by tunel.

>     Ked mi spadne sietove spojenie, spadne aj tunel a musim ho rucne
> obnovit. Ako urobim aby sa pri jeho vypadku tunel znovu obnovil? Teda viac
> menej aby to fungovalo ako demon.

urob si skript, ktory po ukonceni ssh ho znovu spusti. Pozor vsak, urobi
si tam nejaky delay aby ti nepretazil stroj

>     Nemozem si zriadit public key auth, takze sa musim prihlasovat pomocou
> hesla. Avsak do ssh sa neda cez parametre zadat prihlasovaci heslo. Ako by
> sa to dalo obist?

hacknutim ssh klienta...

avsak mam silny pocit ze sa snazis robit nieco, na co ssh nie je vhodne,
respektive to nie je povolene. Ak to je ok, popros o pomoc spravcu
siete...

Posli tento mail 100 svojim znamim - nech vidia aky si idiot
Send this email to 100 your friends - let them see what an idiot you are