OT: Re: [linux] problem s usb

mmp na gymzv.sk mmp na gymzv.sk
Čtvrtek Červenec 29 18:43:37 CEST 2004

Viem, ze na tento mail sa nemalo odpovedat, no napriek tomu je isty dovod, preco
odpovedam. Povodcom nizsie zmieneneho citatu som totiz ja. Uvedomujem si, ze je
to OT a teda to autorovi rozhodne nepomohlo a ospravedlnujem sa celej konfere za
to, na co sa (zrejme prave vdaka mojmu e-mailu) ciastocne zvratil tento thread.

> tusim to bola reakcia na moj mejl. a pokial odpovedas na mejl so
> subjectom, ktory som uviedol ja pri svojej otazke, vsetky odpovede su
> adresovane hlavne mne a ostatni z toho mozu tiez cerpat. ale aj tak mi
> je to vsetko na 2 veci! keby to bola reakcia na moju otazku, tak by tam
>
> bolo riesenie. verim, ze vo svete normalnyx ludi, ked sa niekto opyta
> "zlomil sa mi kluc vo dverax auta, ako ho odtial vytiahnem?" je
> normalna odpoved postup ako sa to da a nie odpoved "no mne zvykne pri
> prexlastani strielat z vyfuka". uz xapes o co tu ide?

Beriem za slovo - Ano, viac krat sa to nestane, a ak ano, mail uz oznacim ako 'OT'.

> skusal, ide. prexadzat na tebou odporucane kraviny ale nebudem.

K tomuto sa tiez vyjadrim. Clovek sa iba snazil zistit priciny nefunkcnosti,
neodporucal ziaden prechod. Celkovo ak spravne sledujem tento thread, ludia
pomaly vycerpali vsetky dostupne moznosti, ktorymi by islo danu kartu rozbehat.

Moje riesenie zatial vyzera asi takto: skusit skompilovat jadro v takom stave,
ako to fungovalo; malo by to zrejme ist. Pokial to nepojde, moze byt chyba v
niecom inom, ale kedze pod inymi OS funguje karta dobre, hw problem odpada.
Mozno by som skusil este dalsie verzie jadra, alebo stiahnut vanilla jadro z
netu (pokial su v tomto nejake patche). Pokial nepojde ani toto, je zrejme
najvyssi cas kontaktovat mailing-listy na vger.kernel.org. Myslim, ze tu uz budu
mat informacie z prvej ruky a mohli by vyriesit tento problem. Je to vsak to
najkrajnejsie riesenie, ked ostatne pokusy zlyhaju.

Milan Plzik