[linux] Ako dostat data z TXT do Postgresu

Středa Červen 2 10:07:50 CEST 2004

On 02.06 09:48, Jan Kostial wrote:
> nepoznáte niekto utilitku, ktora napchá do postgresovej tabuľky
> dáta z textového súboru?

> Dáta sú oddelené bodkočiarkou (;) oddelovač desatinných miest je čiarka
> (,) texty nie sú v úvodzovkách ani v apostrofoch

v anuali na postgresql.org sa take nieco nenachadza? Mari sa mi ze ide o
prikaz 'load data infile ...' kde mozes specifikovat oddelovac zaznamov aj
desatinnu ciarku

> Najlepšie nejaký bin súbor (nie skript), lebo sa jedná o cca 50 000
> riadkov textu, tak aby to netrvalo dlho.

pouzitim binu vela neziskat - naladovanie tych dat do postgres tabuliek
zozerie ovela viac casu ako citanie a parsovanie ci uz skriptom alebo
kompilovanym programom, takze ak vies perlit mozes si to urobit sam bez
obav

Honk if you love peace and quiet.