[linux] Ako dostat data z TXT do Postgresu

Marek Slebodník slebodnik na intrak.sk
Středa Červen 2 11:03:53 CEST 2004

On Wed, Jun 02, 2004 at 10:07:50AM +0200, Matus UHLAR - fantomas wrote:

> v anuali na postgresql.org sa take nieco nenachadza? Mari sa mi ze ide o
> prikaz 'load data infile ...' kde mozes specifikovat oddelovac zaznamov aj
> desatinnu ciarku

> pouzitim binu vela neziskat - naladovanie tych dat do postgres tabuliek
> zozerie ovela viac casu ako citanie a parsovanie ci uz skriptom alebo
> kompilovanym programom, takze ak vies perlit mozes si to urobit sam bez
> obav

Ja som kedysi nieco podobne perlil do suboru a potom subor som v MySQL
pomocou source  (\.) som do natrepal do databazy. Vtedajsia funkcna
verzia by mala byt na
http://w3.intrak.tuke.sk/~slebodnik/perl/txt2sql.txt.

skusil som to trosku upravit aby to pridavalo do posgtresu
a to by malo byt ma
http://w3.intrak.tuke.sk/~slebodnik/perl/txt2sql2.txt

ovsem je to neodladene neodskusane.