[linux] Re: locales: utf8, ci iso8859-2

jozix jozob na zoznam.sk
Neděle Červen 6 10:36:10 CEST 2004

Neviem, ci je to na 100%, ale si myslím, že OpenOffice používa utf8 (len). Myslím si to, lebo používam iso8859-2 a pri kopírovaní textu z OO do schránky a jeho vloženie, napr. do vim(v terminály mám správny iso8859-2 font..) sa zobrazia tieť hakybaky....(názvy okien sa zobrazujú mne nesprávne (používam enlightenment 16.7pre2). Ináč tiež používam slackware a vo window managery mi názvy okien tiež zobrazuje zle, ale to je asi len chyba wm(tú som odstránil použitím utf8) pri enlightenemnt wm. Ináč myslím si, že za nejaký čas sa dočkáme aj na začlenenie enlightenment späť do sistribúcie, lebo nové enlightenment už používa štandarne novú imlib2 namiesto imlib...