[linux] Proxy antivir

Pete bubak na frdb1.fri.utc.sk
Úterý Červen 22 08:05:51 CEST 2004

Ahojte. Chcel by som sa spytat, ci niekto riesil nejaky antivir na urovni squida pripadne ineho proxy. Chcel by som totiz dostat svoju LAN do takeho stavu, kedy je antivirova bezpecnost co najmenej zavisla na antivire beziacom na klientskom pocitaci. S mailami v podstate nie je problem, tie sa scanuju na mailservri. Problem je len so subormi stahovanymi z internetu a virusmi vyuzivajucich diery v jednom nemenovanom browseri. Oba tieto problemy sice riesi reziadentny antivir na klientskej strane, ale ako som pisal, rad by som to mal mimo klientskych pocitacov, priamo v proxy.

Mate nekdo nieco odskusane/beziace?

Vdaka
Pete

P.S. ak nahodou nekdo ma skombinovany L7 packet classifier a antivir tak to by podla mna tiez slo pouzit.... :-)