[linux] spamy cez slovanet

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Úterý Červen 22 16:55:55 CEST 2004

Ahojte,

> jedna otazka je, ci su ochotni tu kartu zablokovat, a druha, ci si dotycny
> nemoze kredit dobit...

myslim, ze je celkom vporiadku, ze vam nedal provider niekoho osobne
udaje.

kartu ma podla mojich informacii zablokovanu (pisal som si s ludmi zo
slovanetu). kazdopadne kupit si novu a pokracovat v tom nie je problem.

myslim, ze bez policie toto nie je mozne nejako jednoducho vyriesit,
zvlast ked na kupu tej karty pouzije falosne udaje.

 J.