[linux] spamy cez slovanet

Úterý Červen 22 17:41:12 CEST 2004

On 22.06 16:55, Juraj Bednar wrote:
> myslim, ze je celkom vporiadku, ze vam nedal provider niekoho osobne
> udaje.

tvrdi tu niekto nieco ine? Chcel tu vobec niekto zverejnit udaje spammera?

> kartu ma podla mojich informacii zablokovanu (pisal som si s ludmi zo
> slovanetu). kazdopadne kupit si novu a pokracovat v tom nie je problem.

ano, otazka je ci prepadne kredit resp kolko atd. A potom prichadza na rad
spamcop...

> myslim, ze bez policie toto nie je mozne nejako jednoducho vyriesit,
> zvlast ked na kupu tej karty pouzije falosne udaje.

myslim ze uvadzanim falosnych udajov sa porusi zakon a potom by sa na to
uz policia mala pozriet... potom uz je otazka kto (slovanet, SOI, policia,
telecom) co urobi...
42.7 percent of all statistics are made up on the spot.