[linux] Pomoc pri výbere USB Bluetooth kµúča

Lubomir Host rajo na Idea.Platon.SK
Neděle Červen 27 15:21:20 CEST 2004

On Sun, Jun 27, 2004 at 02:47:03PM +0200, Lukáą Staňa wrote:
> Zdravím,
>
> 	nakoµko sa v blízkej dobe chystám kúpi»  nový mobil aj (resp. len) s
> podporou Bluetooth, chcem sa spýta», ľe ktoré kusy majú dobrú podporu v
> Linuxe. Bluetooth chcem vyuľíva» najmä na synchronizáciu a zálohovanie
> kontaktov, prenos multimédií a pod.

Mam USB Bluetooth kluc (mne neznameho typu), ale s jeho rozbehnutim pod
linuxom nebol ziaden problem. Nainstalujes bluez-utils a veci s tym
suvisiace a po precitani par HOWTO to mas rozbehnute.

Zhodou okolnosti prave teraz som vdaka tomu USB Bluetooth klucu
pripojeny na internety a pisem tento mail.

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/

Daląí informace o konferenci linux