[linux] Pomoc pri výbere USB Bluetooth kµúča

Aben Siatris aben na webcom.sk
Pondělí Červen 28 13:49:51 CEST 2004

Dňa Monday 28 June 2004 12:27 Ing. Jan ONDREJ napísal:

> Spojaznil som to inak s Nokia 6820. gnokii funguje vpodstate vpohode
> (az na niektore veci), ale nepodarilo sa mi spojazdnit prenos
> suborov. Niektore subory cez obex sice prenesiem, ale nie vsetky
> (neviem presne ktore ano a ktore nie).
toto som riesil s chalanmi v mailingliste, a doslo sa na to
ze ide o subory ktore obsahuju znaky ktore porusuju XML.
takze ked mas v nazve suboru &, tak to crashne.

> Dalej som skusal projekt affix. Ten sice vyzera celkom dobre,
> ale s kernel 2.6.X je akosi nestabilny (po prvom zmrznuti celeho stroja
> som ho dalej neskusal).
mne automaticky masina vytuhne po vybrati toho kluca.
tak vzdy pre istotu ho hciconfigom predtym sundam.
2x mi to stacilo :)

> Hmm, no ten konkretny ma mat dosah 200m. Ja ho mam tiez, ale neskusal som
> velke vzdialenosti. Islo mi to na asi 2-3 metre cez stenu, tak som bol
> spokojny. :)
mozno je to zle riesena komunikacia drivermi.

Daląí informace o konferenci linux