[linux] Pomoc pri výbere USB Bluetooth kµúča

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Pondělí Červen 28 16:35:24 CEST 2004

On Mon, Jun 28, 2004 at 01:49:51PM +0200, Aben Siatris wrote:
> Dňa Monday 28 June 2004 12:27 Ing. Jan ONDREJ napísal:

> toto som riesil s chalanmi v mailingliste, a doslo sa na to
> ze ide o subory ktore obsahuju znaky ktore porusuju XML.
> takze ked mas v nazve suboru &, tak to crashne.

Skusal som uploadnut obycajny subor s nazvom sagator.jpg.
Len znaky [a-z] a bodka. Nic viac. :-(

> mne automaticky masina vytuhne po vybrati toho kluca.
> tak vzdy pre istotu ho hciconfigom predtym sundam.
> 2x mi to stacilo :)

Nuz padlo mi to tusim hned po loadnuti modulu alebo trocha neskor.
Urcite som kluc nevyberal.

Skus prosim napisat, ci pouzivas affix 3.0.0 alebo inu verziu.

	SAL

Daląí informace o konferenci linux