[linux] slovencina na debiane

Jan 'JaSan' Sarenik jasan na x31.com
Pondělí Červen 28 21:30:01 CEST 2004

  Caute!

Toto je odpoved viac pre Tomasa ako pre Juriho, ale
hodilo sa mi citovat jeho vetu:

>  na konzole neviem, tam som slovencinu nikdy neriesil.

Na konzole pravdepodobne treba rozbehat uz len fonty,
ak si pri instalacii vybral sk klavesovu mapu.
Ak klavesnicu (mapu) rozbehanu nemas tak sa to
myslim robilo

# dpkg-reconfigure console-tools

Fonty by sa mali dat rozbehat nainstalovanim balika
'fonty' :) Vazne, aspon tak sa to robilo za mojich
cias (na woodym, teraz uz zopar mesiacov nerobim s deb).

Klavesnicu na konzole prepinas klavesou <Pause/Break>,
a nijako Ti to (ziadna ledka, co by sa mozno zislo,
len som nad tym nikdy hlbsie neuvazoval) nesignalizuje
ze mas sk klavesnicu.

   Prajem Vam pekny den!
    S pozdravom
     JaSan