[linux] VYRIESENE - Linux a Olympus C-150

Marek Kadlečík marek.kadlecik na army.sk
Pátek Březen 12 07:30:14 CET 2004

Tak pravda bola nakoniec taka ze som zanedbal usb-storage. Stacilo

modprobe usb-storage
mount /dev/sda /mnt/fotak

 a moja C-150 dokazala ze naozaj podporuje mass-storage. Vo /var/log/messages
sa odprezentovala ako mala a nebol problem stahovat z nej foto.
Diky za all rady
						kendl