[linux] Tlac z linuxu (CUPS) na WinXP shared printer.

Matus Horvath Matus.Horvath na zoznam.sk
Pondělí Březen 15 02:46:12 CET 2004

Sunday, March 14, 2004, 11:58:04 PM, you wrote:

MZ> Zdravim,

MZ>         mam problem tlacit z Slacka (Slackware) 9.1 na zdielanu tlaciaren na
MZ> Windows
MZ> XP ;(

MZ> KDEckovy "spravca tlace" chce autorizaciu (meno a heslo) ale ani po spravnom
MZ> zadani to nevezme ;(

MZ> lpadmin zlyhava tiez, lenze jemu neviem povedat, ze nech sa hlasi ako user s
MZ> nejakym heslom :(

MZ> Printer share na WinXP ma povolenu tlac pre kazdeho!
MZ> Zaujimave je, ze ani smbclient -L host nezobrazi nic, kym nepouzijem -U user a
> [...]

Skusil si namiesto 'username' dat 'nazov_kompu\username'?
Tym 'nazov_kompu' myslim SMB nazov pocitaca. Mne to pomohlo.

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:Matus.Horvath na zoznam.sk
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm