[linux] Tlac z linuxu (CUPS) na WinXP shared printer.

Marek Zima zima_marek na yahoo.co.uk
Pondělí Březen 15 13:01:12 CET 2004

To som tiez skusal ;(
Ale ...
hodil som teraz LPR/LPRng system,
a tam (stale v KDE Spravca tlace) som uz mal moznost
SMB tlaciarne, tak som schvalne dal browse  a v pohode
som nasiel Win komp, nasiel zdielanu tlacku a pridal.
Ale ked chcem nieco vytlacit tak dostanem hlasku:
/usr/bin/lpr -P 'HP4100' '-#1'
'/opt/kde/share/apps/kdeprint/testprint.ps' :
spustenie zlyhalo so spravou:

lpr: unable to print file: client-error-not-found

ten subor tam vsak je!!! Skusal som aj ine subory a to
iste ;(

Skutocne si neviem rady ;(

 --- Kocur <kocur na zsvak.sk> wrote: > no skusil si
prihodit na WinXP masine teba ako