[linux] PHP na inom kompe

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Pondělí Březen 22 10:20:12 CET 2004

> ludi... Tak ma v plane dat "dodatocne" sluzby ako uz zmienene
> php a ine (planovane v buducnosti) spustat na inom kompe v
> sieti, aby jeho vypadok neovplyvnil pripojenie uzivatelov do
> Internetu. Teda moja otazka znie: "Da sa nieco take docielit
> s apache? Existuje moznost spustania php skriptov na inom
> pocitaci?" Dakujem za akukolvek odpoved potesia ma hlavne tie
> pozitivne... :)

Moznosti je viac, ako ti uz ini napisali. Naprikad:

- pustat to na inej masine pod inou domenou, a robit cross-linky,
Teda napr. www.domena.sk hostovat na starom serveri a www2.domena.sk
hostovat na php-serveri.

- bezat php skripty na druhej masine, a na prvej (starej) bezat ina
jednoduchy
php/cgi skript ktory podla zadaneho url vyziada tuto stranku z
php-servera
a vysledok vrati uzivatelov - v podstate proxy v php

...atd