[linux] linuxova internetova kaviaren

Ing. Marek Zima marek_zima na zimas.sk
Úterý Březen 30 15:44:13 CEST 2004

Zdravim,

na centes.webzdarma.cz je linuxovy client ku InetCafee
(http://www.nbc.sk/inetcafe/default.asp).

Server bohuzial pre linux nie je.

Klient vsak ma svoje muchy.
Zatial podporuje iba KDE a spusta sa Autostartom :(
Ma v sebe iba internet volbu, chyba tam games (to je vo windows verzii), teda ak
je rozne uctovanie pre Inet a pre Gamesy, tak sa treba na serveri hrat so
skupinami PC a tak urcit to PC iba pre hry, alebo inet.
Neda sa teda urobit, aby na jednom PC sa dalo jak Gamesovat tak aj Inetovat, ak
to ma ratat peniazky inak.

---
Uz ked sme pri tom, ja som to teraz na skusku nahodil do jednej kaviarne.
Avsak ten klient spusta user, takze ho moze kludne killnut - server cas tomu
stroju vsak rata dalej, takze ked sa spusti kient znova tak nezacina od 0 ;)

Avsak neviem ako spustit tohto klienta tak, aby ho user nemohol kill-nut.
Viete ako na to?

---
Ak mate (poznate, citali ste niekde) o nejakom inom takom SW tak sem s nim :)

Marek.

----
To mess up a Linux box, you need to work at it;
To mess up your Windows box, you just need to work on it ;)
                                         Scott Granneman.