[linux] kumulovanie 2 liniek

Sobota Květen 15 11:13:08 CEST 2004

On 14.05 20:20, andrej misovic wrote:
> ..kvoli zvyseniu rychlosti, iny dvovod tam nie je..

kvoli zvyseniu rychlosti kam? do netu? ak je to isdn router, ma linka
priepustnost maximalne 2x64 kbit, naco ti je tlacit do neho 2x ethernet?
jeden 10mbit half-duplex ethernet, dokonca aj stary 2mbit arcnet by ti
stacil na to, aby si tu linku brutalne pretazil, co chces zrychlovat?

ak chces zrychlit svoju lokalnu siet, daj tam ten isdn router ako koncove
zariadenie a svoje PC pripoj do switcha
99 percent of lawyers give the rest a bad name.