[linux] Problem s prepinanim X --> konzola, ==> kernel panic

Lubomir Host rajo na Idea.Platon.SK
Pondělí Květen 24 09:24:10 CEST 2004

On Sun, May 23, 2004 at 11:42:37AM +0200, Michal Fojtik wrote:
> Caf,

> Caf, podobny problem som mal aj ja.
> Suviselo to s framebufferom. Ked som ho v konfigu jadra vypol
> vsetko islo v pohode. Sranda, ze mne knoppix isiel v poho
> (aj ked framebuffer pouziva (mozno iba vesa..)).
> Miesto fb mam teraz SVGAtextmode...

Mam pocit, ze framebuffer mam vypnuty. Ale vdaka za tip. Mne knoppix
tiez funguje.

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/