[linux] apache Alias

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Pondělí Květen 24 08:40:54 CEST 2004

On Sun, May 23, 2004 at 10:16:38PM +0200, Marek Podmaka wrote:
> Cau!
>
> Da sa nejako v httpd.conf zrusit pre jeden Virtualhost Alias ktory bol
> definovany predtym?
>
> Pre cely server mam definovany Alias /admin "/home/....", ale pre jeden
> konkretny virtualhost ho potrebujem zrusit. Nikde v manuali som sa
> nedocital, ci sa to da. Skusal som rozne moznosti, ale apache pozaduje,
> aby mal Alias dva parametre...

Nuz nasmeruj ho na nieco ine. Mozes ho prepisat. Mozes ho nasmerovat
aj na nieco v DocumentRoot a tusim nebude ani problem,
keby si ho zacyklil, pretoze Alias sa tusim vyhodnoti iba raz.
Ak by si chcel dosiahnut, aby hadzalo chybu neexistujucej
stranky, tak ho nasmeruj na nieco, co urcite neexistuje a ani nebude.

	SAL