[linux] SCO emulator

Jan Benadik jbenadik na elas.sk
Čtvrtek Květen 27 07:47:18 CEST 2004

Ak to chces teraz spustit na sparcovskej masine, to bude asi dost
problem, pretoze SCO (podla mojich skromnych poznatkov) bezalo vyhradne
na Inteloch, takze teraz by Ti mohol pomoct akurat tak nejaky emulator
typu Wmware, resp. Bochs (neviem, ci to je aj pre platformu Sparc -
osobne dost pochybujem).

Pokial by ta masina s MDK 10 bola intelovska (co predpokladam), tak tam
by Ti nemuselo robit problem to spustit (maximalne budes potrebovat
balik ibcs, ktory byval standardnou sucastou distribucii) - tuto cestu
povazujem za najrozumnejsiu.

beno

---
Ing. Jan Benadik