[linux] distribucia

Středa Listopad 3 17:14:46 CET 2004

 3. novembra 2004 o 16:50, Martin Kyrc píše:

> <cut>

> jj, len ci takuto 'upravu' niektora z vyssie uvedenych obsahuje.

> chcel by som na jednom mieste drzat pozadovanu instalaciu, ktoru by
> som podla aktualnych poziadaviek aktualizoval, a aby sa mi zbytok
> serverov voci tejto instalacii automaticky prisposoboval. neviem ci je
> vsak taketo nieco mozne.

je to sice zobrane z opacneho konca, ale ak su systemy naozaj identicky
rovnake, tak napriklad distribucia mandrake ma na toto urpmi
+ urpmi-parallel-ka-run.
co su to "ka utility" si mozes pozriet na
http://sourceforge.net/projects/ka-tools/, mozno ich pouzijes aj
samostatne v inej distribucii pri tejto ulohe..

--
professional home page                  -> http://tibor.pittich.sk
personal home page                      -> http://phuture.sk