[linux] znovu browsery, E-zones a EASY

Lubomir Host rajo na platon.sk
Čtvrtek Listopad 4 14:54:07 CET 2004

On Thu, Nov 04, 2004 at 02:27:42PM +0100, Patrik wrote:
> Velmi pekne povedane, skoda ze nejde len o Eurotel. Mna napriklad
> doslova vytaca http://www.bsse.sk/ - burza cennych papierov, zial
> potrebujem tam chodit denne, takze mi IE stale strasi na ploche vo Win
> pretoze Mozilla si tam nepipne. Navyse bez Javacsriptu to nejde nikde.
> Skoda, vyzera to tak, ze cim vacsia organizacia, tym ma viac na haku
> dostupnost a standardy. Cistotu kodu a dostupnost tu presadzuje len
> hrstka osvietenych nadsencov :(

Super! Profesionalnejsie spravenu stranku som uz davno nevidel. Pri
pouziti Opery sa mi zobrazil takyto text:

-----------------------------%<-----------------------------
Strámky BCPB je možné prezerať s prehliadačmi:
Internet Explorer 5.0 a vyšsím.
Netscape Naviátor 6.0 a vyšsím.

BSSE web site could be viewed with following browsers only:
Internet Explorer 5.0 or newer version
Netscape Navigator 6.0 or newer version

Aj vy tam vidite minimalne dva preklepy? Je to copy&paste, takze to nie je
zapricinene mojim opisovanim textu zo stranky.

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/