[linux] znovu browsery, E-zones a EASY

Patrik patrik na foral.sk
Čtvrtek Listopad 4 14:27:42 CET 2004

Pavol Lajciak wrote --- napísal:

> "Ja jesem sveho casu nemal daleko k nazoru, ze pokud uzivatel nema
> k dispozicii aktualneho WWW klienta, ..., je to dosledkom neschopnosti
> ci lenosti bud jeho samotneho alebo spravcu jeho siete. ...
>
> Muj pohlad na vec se dost podstatne zmenil po telefonatu, ktery zacinal
> zhruba slovy: >>jmenuji sa AB, jsem webastrem u firmy CD a jsem slepy.<<
> Behem rozhvoru vyplynulo, ze dotycny pouziva textoveho klienta Lynx,
> napojeneho na hlasovy vystup. Teda som si velmi markantne uvedomil,
> ze duvody, proc uzivatel pouziva toho ktoreho klienta, mohou byt velmi
> [...]

Velmi pekne povedane, skoda ze nejde len o Eurotel. Mna napriklad
doslova vytaca http://www.bsse.sk/ - burza cennych papierov, zial
potrebujem tam chodit denne, takze mi IE stale strasi na ploche vo Win
pretoze Mozilla si tam nepipne. Navyse bez Javacsriptu to nejde nikde.
Skoda, vyzera to tak, ze cim vacsia organizacia, tym ma viac na haku
dostupnost a standardy. Cistotu kodu a dostupnost tu presadzuje len
hrstka osvietenych nadsencov :(
--
pa3k