[linux] skype /dev/dsp

Jan Nemsak janko na kopernik.cc.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Listopad 18 08:43:54 CET 2004

Ahoj

Skype musim pristupne /dev/dsp, to je zaklad,
mozes si to overti ci tam vies zapisovat cez echo "a">/dev/dsp
ked ti to nepojde, hladaj problem ak osi to spristupnit.
Ked ti to ide nalinkovat na dsp1 a mas aj dsp0, znamena ze mas asi 2
zvykovky v systeme, tak mozno nemas v tej spravnej pichnute sluchadla.

Tiez su mozne porblemy ze:
- pouzivas alsa drivery a nemas emulaciu zapnutu oss (opravis cez
modprobe snd-pcm-oss)
- mas pusteny nejaky zvukovy server, napr. v KDE artsd. Skus ho vypnut a
tak pustit skype, alebe skype pustit cez artsdsp skype (to som neskusal
ale malo by to ist)
-tiez ak oti uz pisali nemusis mat prava na /dev/dsp, ale to si si uz
asi skontroloval

Daj vediet ci sa podarilo a kde bol problem, jeden kamos ma myslim tiez
slack a mu to nechcelo ist, tak asi mate rovnaky problem. (on sa na to
vykaslal)

jano