OT: styl pisania(Was: Re: [linux] (no subject))

Kocur kocur na zsvak.sk
Pondělí Listopad 29 12:08:52 CET 2004

...no..

Komu to vadi...ako som to napisal ...
..tak tomu sa ospravedlnujem....

..a komu nie...
..taq som rad...ze ma pochopenie

..ono ked je clovek z rana "rozpisany" a odpovedna
na spustu majlov, ktore prisli cez vikend...
..odkazov na ICQ..a pod...
.. tak mu ani nepride ako prave pise...

..a uprimne povedane,
tiez sa vam uz asi stalo to ze ste poslali nieco, co malo ist niekomu
(prvenu),
na adresu niekoho ineho (druheho)....

:::)))))