[linux] GUI pre mplayer a winamp

jard jard na szm.sk
Středa Říjen 6 16:02:34 CEST 2004

> pokial viem, aj samotny mplayer ma gui (gmplayer alebo mplayer -g).

este by som dodal, ze musis ./configure --enable-gui, inac pri tom
configurovani sa da dost vela vlastosti nastavit, ozaj stoji za to
pozret co vsetko robi configure.

v poslednej verzii (v1.0pre5) ked som chcel mat nejaku rozsirenu podporu
pre live.com streamovanie (tusim --enable-live alebo co ?) tak mi neslo
skompilovat.

<SPAM> windowsaci na intraku zavidia prehravanie priamo z FTP servera,
oni si musia stiahnut k sebe a odtial pustat :) </SPAM>

jard