[linux] OT: http://www.e-zones.sk/dobieasy/

Peter H. holdsun na zoznam.sk
Pátek Říjen 8 15:19:43 CEST 2004

pripajam sa,
su to javascripty ale az tak sa v tom nevyznam aby som povedal kde je
chyba...nefunguje napr. ani aktivacia/deaktivacia sluzieb...zaujimave ze
nie vsetky javascriptove tlacitka su nefunkcne-len tie najdolezitejsie
:-( ...co na to web developers? [ale to je uz do ineho fora]
uz som im mailoval, aj tel. operatorovi som to spominal - jasne ze sa na
to pozrieme/postupili sme to kompetentnym...
a stale to nejde?/...

keby ste vedeli do coho tlaci spominany nemenovany mobilny operator
svojich zmluvnych partnerov co sa tyka aplikacneho softu v
pobockach...az mi je luto

pekny vikend ;-)