[linux] OT: http://www.e-zones.sk/dobieasy/

Pavol Lajciak Pavol.Lajciak na fedu.ku.sk
Pátek Říjen 8 15:01:03 CEST 2004

Ciao.

Dlhsie som vahal, ale ked som videl diskusiu o internet bankingu,
tak som sa odhodlal, lebo aj toto s nim nepriamo suvisi. Teda s online
platbami. Je to podobny problem ako s internet bankingom, ktory mi
strpcuje zivot. Ale v tomto pripade si myslim, ze banka je v tom
nevinne. Ale isty mobilny operator by s tym nieco mohol robit.

Toto mi nejde v Mozille, tusim, ze ani v Opere (skusal som davnejsie).
Viete poradit?

Pripadne by sa mozno oplatilo vyvinut sustredeny tlak na rozbehanie.
Nie som si vedomy, zeby som mal v Mozille nieco zakazane. Tusim iba
pop-upy.

--
S uctou
Pavol Lajciak

Pedagogicka fakulta
Katolicka Univerzita
Katedra informatiky a manazmentu
Namestie Andreja Hlinku 56
034 01 Ruzomberok
tel: +421 44 4320 961 kl. 333
Pavol (dot) Lajciak (at) fedu (dot) ku (dot) sk
http://pf.ku.sk/lajciak/