[linux] OT: http://www.e-zones.sk/dobieasy/

Pavol Lajciak Pavol.Lajciak na fedu.ku.sk
Sobota Říjen 9 21:50:04 CEST 2004

Ahoj.

> skus si povolit popupy z tejto adresy, ET developeri su lameri a toto je
> prva prekazka, dalej som ani neskusal
Popupy som povolil a ani tak neslo. To som skusal uz pretym a potom som
ich znovu zakazal.

> potom som dobijal cez AZET.
Hej, aj ja donedavna.  Lenze azet sa zacalo uctovat nejaku sumu navrch
a tak uz cez nich nedobijam.

  > ...nech maju mensi zisk kedze su lameri, akurat rozmyslam ci neposlem
> kopiu tejto posty na produkt management ET nech vedia vdaka comu im
> unikaju peniaze...

Budem rad. Skus napisat, uvidis, ci Ti odpisu. Pripadne daj vediet.

Palo

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32