[linux] Re: gaim a zoznamy/nastavenia z ICQ - import z icq.exe do gaim.bin

Matus Horvath matus na mujmail.cz
Středa Říjen 13 14:41:03 CEST 2004

Spes Bohdan wrote:

>Ja som skusal psi, ale som za firewalom a mozem ist von len cez http proxy.
>Pochopil som spravne, ze to v psi nefunguje ?
>
>Bohdan

Ako novinka vo verzii 0.9.2 sa to zevraj da, ale ja som to nerozbehal.
Vyriesil som to tak (pod windowsom v praci) ze sa pripojim cez puttyho
domov (putty vie ist cez HTTP proxy), urobim nim SSH tunel (ktory sa
tvari ako lokalny SOCKS proxy) a na ten pripojim PSI (SOCKS proxy ovlada
bez problemov). Autori IP protokolu sa urcite obracaju v pracovni, ale
funguje to.

Matus