[linux] DVD jigdo

Pavol Lajciak Pavol.Lajciak na fedu.ku.sk
Čtvrtek Říjen 28 23:46:05 CEST 2004

> Ak mas dostatok miesta na disku (18 G na cely debian), tak si tie
> CD nakopiruj na disk do adresara xxx/debian/cd01, xxx/debian/cd02
> a do /etc/apt/sources.list napis
>
> deb     http://localhost/debian/cd01 sarge main contrib non-free
> deb     http://localhost/debian/cd02 sarge main contrib non-free
> deb-src http://localhost/debian/cd08 sarge main contrib non-free

Dakujem za radu, ale ja som chcel hlavne vediet preco su tam dva
.jigdo subory? Ci je prve binarky a druhe zdrojaky? Uz sa to taha.
Uvidim. No neviem, co som nedal omylom tahat US namiesto non-US.
Ale podla toho co si spominal, ze je to 18GB, tak to vyzera ze
hovoris aj o zdrojakoch, aj binarkach, pokial este trochu viem
matematiku, tak mi vychadza, ze 7*650 je cca 4.55GB - teda zhruba
kapacita jedneho DVD by mohli byt binarky.
Ide mi o to vytvorit si DVD a nemat to na disku.

jigdo som vyskusal. Najskor si vypytal cestu k .jigdo suboru, potom si
asi sam nasiel .template a pytal sa na mirror. Zadal som nejaky zo
zoznamu, ale asi sekcie US. Asi by si bolo treba postudovat este .jigdo
podla sekcii.

Nestudoval som presne ako jigdo funguje, ale asi
napalenia bude rychlejsie ako rypanie sa v zdrojakoch man k
jigdo-lite, jigdo-mirror a jigdo-file som vyskusal. Zeby boli prilis
ukecane nemozem povedat. Aj ked volby su popisane.

Niekde mi pisalo 404 errory, tak neviem, ci bude este skusat tahat z
nejakych dostupnych mirrorov. Uvidim, ked rano pridem, co to spravi. :)

Paulus

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32