[linux] skareda zelena zaba (speedtouch usb) and telecom swing

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Pátek Září 10 17:04:32 CEST 2004

Ahojte,

    ak si spominate, tak som kedysi posielal navod na Alcatel SpeedTouch
    USB. Vsetko chodilo az do dnes rana, ked sa pokusil o reconnect.
    Konci s hlaskou "Access Denied" od druhej strany. Na strane telecomu
    mi hotlajnista cital hlasku "Protocol Error".

    Okrem toho som sa dozvedel, ze nieco menili v sieti a ze prave tieto
    zelene zaby s tym maju problem. Zmena sa tykala protokolu PPPOE, ale
    nevedia mi povedat o co konkretne ide. Navod pre Windows XP da
    akurat povodny drajver do Bridge modu (teda ten neriesi pppoe) a
    Windows XP ma osefovat pppoe samotne.

    Neviem ale, ako sa tato zmena prejavila a ako to riesit v linuxe (a
    ci to s tym vobec ma suvis).

    Cize otazky:
    - funguju vam vase adsl zaby s userland drajvrom (pppoa3 a
      modem_run a potom na to pppoe a pppd)? funguju s inymi providrami,
      ci len s telecomom?
    - ak ste na tento problem narazili, vyriesili ste ho?

    Nastavenia sa nemenili urcite ziadne, som tam jediny admin.
    Meno/heslo som overil s hotlajnistom a je urcite dobre. Hlavne ze
    vidi Protocol Error ma dost zaraza. VPI a VCI je tiez dobre.

      Juraj.

--
Juraj Bednar
http://www.jurajbednar.com/