[linux] Re: gentoo bez siete + SPARC

karabas na savbb.sk karabas na savbb.sk
Pondělí Září 20 08:41:55 CEST 2004

Quoting miro <bman2 na host.sk>:

> Hello Jan,
>
>  aha, takze nakoniec sa aj tak stiahnutiu zdrojakov nevyhnem :)

Tesne, ked som to napisal, tak som si uvedomil, ze portage sa kontroluje aj
podla datumu a pri novej instalacii VZDY vyhladava aktualizaciu (prirodzene),
takze moja rada nebola asi az taka dobra....

>  este by som sa xcel spytat, ak to niekto skusal, ako zbehne
>  instalacia gentoo na sparc procesore (ultrasparc IIi), zbehne to v pohode?

Myslim, ze gentoo na sparcoch bezi celkom dobre. Existuje jeden taky miniserial
na www.root.cz o instalacii gentoo na sparca, celkom ma zaujal, lebo tiez s
takymi masinami obcas robim, postup je okrem prveho kroku identicky z
instalaciou na x86 :) a dokonca to zrejme aj funguje (zatial som to osobne
neskusal).

>  existuje aj nejaka ina distribucia, ktora drzi krok s x86 linuxom a
>  bezi na sparc? (kernel 2.6.x, gtk2, kde3, gnome2.6(8))

Solaris :), ale to si asi nechcel, (mozno) Debian, o ostatnych neviem

zatial dovi

JK